indepers – Maak Je Naam Onvergetelijk

Maak Je Naam Onvergetelijk

Hét boek voor het vinden van de juiste naam

  • Home
  • Reviews
  • Bestel
  • In de Pers
  • Boeklancering
  • Over Floris

In De Pers

  • Maak je naam onvergetelijk in de Business Books Podcast op MT.nl en Sprout!

    maart 2019, businessbookspodcast.nl

    Door Business Books Podcasts “Een goed boek voor ondernemers. Praktisch. Je bent er in een uur doorheen. Pak een groot vel papier erbij en dan kun je gelijk aan de slag voor een pakkende bedrijfsnaam.”, aldus de presentator. Vanaf 27:30.   Beluister de podcast hier

  • Een goede naam vertelt onderscheidend verhaal

    9 december 2018, deondernemer.nl

    Door Miranda Coehoorn Een goede bedrijfsnaam is goud waard. Zodat iedereen precies weet wat je bedoelt. Iedereen kent Apple en Coca-Cola. Hoe kom je op de beste naam? Floris Hülsman ondersteunt met Namarama ondernemers daarbij en schreef het boek ‘Maak je naam onvergetelijk’. Hoe mooi is het als je bedrijfsnaam een werkwoord wordt zoals ‘googelen’? […]

  • ‘De bedrijfsnamen raken op’

    oktober 2018, adformatie.nl

    MUST READ volgens Adformatie Bij de KvK worden jaarlijks zo’n 180.000 bedrijfsnamen geregistreerd.  Het wordt voor starters dus steeds moeilijker om een aansprekende naam te vinden die nog niet bestaat. Bovendien beginnen de meeste starters pas echt over de naam na te denken als blijkt dat alle gangbare domeinen al zijn vastgelegd. Zonde, vindt naamexpert […]

  • Deze man bedenkt namen: ‘Hans en Frietje is alleen leuk voor een snackbar’

    10 oktober 2018, ad.nl

    Door Alex van der Hulst Een ‘leuke’ naamgrap of gewoon je eigen naam met je beroep erachter. Er wordt niet altijd goed nagedacht over een bedrijfsnaam, schrijft namendeskundige Floris Hülsmann in zijn boek ‘Maak je naam onvergetelijk’. Bol, Zalando, Duo Penotti, Albert Heijn, Blokker, Achmea, het zijn bekende namen, maar er zitten vindingen tussen die […]

  • Hoe bedenk je een goede bedrijfsnaam?

    19 september 2018, delimburger.nl 

    Door Stefan Dölcken Plint Eastwood en de Toren van Pizza zijn helaas al bezet. De economie boomt, steeds meer mensen starten een eigen bedrijf. De keerzijde: het wordt alsmaar lastiger om een bedrijfsnaam te vinden die niet alleen de lading dekt, maar ook nog eens onderscheidend is. Als je transportbedrijf Dik de Kok BV heet, […]

  • Radio Interview bij BNR

    6 september 2018, bnr.nl/podcast/zakendoen

    Daar stond ik dan. Mijn eerste radio-interview over mijn boek. Nog nooit een live interview gedaan. Een kwartier van tevoren aanwezig. Wachten in de wachtruimte. Geen echte ontvangst. Grote schermen met de studioruimte voor me. De studio achter me. Nu slaan de zenuwen toe. Het is bijna zover. 3 minuten voor livegang nog steeds niet […]

  • Home
  • Reviews
  • Bestel
  • In de Pers
  • Boeklancering
  • Over Floris